понеділок, 1 червня 2015 р.

Мій коледж

Мій коледж

Навчання – це дуже цікавий процес, який забирає велику частину часу та уваги. Крім того, навчання формує подальший життєвий шлях, професійну діяльність та впливає на якість самого життя в перспективі. Тому дуже важливо вчитися саме там, де комфортно і де можна здобути потрібну професійну підготовку. 
Я зараз навчаюся у Луцькому педагогічному коледжі. Поступила я сюди рік тому. 
Мені дуже подобається студентське життя, адже в коледжі дуже хороші викладачі, які підуть тобі на зустріч, та студенти.
У мене дружна, весела та згуртована група, одногрупники завжди прийдуть на допомогу. 
 Також не можна не відмітити мого куратора - Лейбик Людмилу Іванівну. Вона хороша людина, яка може згрупувати студентів.

У коледжі дуже активне студентське життя, регулярне проведення різноманітних творчих заходів, конференцій, різних конкурсів, заходів тощо.

Окремим словом треба відмітити, що коледж має хороший гуртожиток для тих студентів, що приїхали з іншого міста. Вони мають змогу на період навчання жити недалеко від самого коледжу в добре обладнаних кімнатах.


 Загалом, я вважаю, що мій вибір коледжу був правильний, і на разі я маю змогу не тільки здобувати якісну освіту, а ще й розвиватися творчо.

Немає коментарів:

Дописати коментар