понеділок, 1 червня 2015 р.

Моє місто

Моє місто

Моє рідне місто - Ківерці. В ньому я проживаю вже 12 років. Ківерці є невеликим містом, але є комфортним та тихим. У ньому проживає 15 тисяч людей  Назву «ківерці» пов'язують з назвою стародавнього племені тиверці, яке жило на берегах річки Дністер та в гирлі Дунаю. В кінці XI на початку XII століття під натиском кочових племен тиверці відійшли на північ. Невеликими групами розселились вони і по Волині. З часом найменування видозмінилось в «ківерці» в такому вигляді закріпилося за місцем поселення племені.  


Статус міста населений пункт Ківерці отримав 1951 року.Символікою Ківерцівського району є Прапор Ківерцівського району та Герб Ківерцівського району. 
У районі 75 населених пунктів: місто Ківерці, два селища -  Олика і Цумань та 73 села. У Ківерцях є 5 Загальноосвітніх шкіл, 3 заклади дошкільного навчання, будинок школяра, 2 танцювальні студії, дитячо-юнацько спортивна школа, станція юних туристів, екологічний центр, музична школа та медичний коледж.
 











Також є безліч місць для відпочинку: будинок культури, міський парк, розважальні клуби, кафе, ресторан.У Ківерцях є греко-католицький храм, Свято-Миколаївський храм УПЦ. 
 
 

















 Взагалі, Ківерці є дуже хорошим містом. Тут проживають хороші люди,які завжди тобі допоможуть.
Мені дуже подобається моє місто.

Ківерці Forever.

Немає коментарів:

Дописати коментар